18 April 2012

:: 18 april 2012 ::

::ASSALAMUALAIKUM::
Hye Readers!!

dah lama dah rasanya tak update belog ni untuk pembaca yang sudi membaca... terima kasihlah kepada yang sudi membaca yer... (sayangkoranglebeyla).. ok post kali nie 18 APRIL 2012... korang nak tau tak apa yang specialnya sal tarikh ni???? nak ka tak nak??? apa???? tak nak!!!!!!! hmmm... kalau tak nak tau aku tak kisah la... aku tetap nak cerita jugak... (adaakukisah??) haisshhh... asyik melalut ja aku ni.. senang cerita macam ni la.. aku nak korang sama-sama nyanyi lagu besday untuk kawan baik aku a.k.a kakak sulong aku iaitu MIMI ZULAIKHA ZAMLAN yang ke-23tahun.. and ada sorang lagi punya besday jugak hari ni.. dia ni dulu my someone la.. nama dia MOHD AMINUDDIN SYAZWAN CHE MAHDZIR yang ke-20tahun.. 
jom kita nyanyi lagu harijadi kat depa noh... 

HAPPY BIRTHDAY TO YOU....
HAPPY BIRTHDAY TO YOU....
HAPPY BIRTHDAY TO MIMI AND WAN....
HAPPY BIRTHDAY TO YOU....

SELAMAT HARI JADI....
SELAMAT HARI JADI... 
SELAMAT HARI JADI MIMI DAN WAN...
SELAMAT HARI JADI....

ALLAH SELAMATKAN KAMU....
ALLAH SELAMATKAN KAMU....
ALLAH SELAMATKAN MIMI DAN WAN....
ALLAH SELAMATKAN KAMU....

hah... 3 version ni ja lah yang aku tau pon... hehehe... to MIMI n WAN... saya mendoakan agar Allah memanjangkan lagi usia korang berdua... semoga korang berjaya dalam hidup korang.... semoga korang mendapat keberkatan dalam setiap apa jua yang korang lakukan... amin..... erm... aku dah tak taw nak wish apa lagi la... itu ja yang termampu... hehehehe... (janganmarahhah)... 

ini lah kakak sulong saya... MIMI ZULAIKHA

ini lah ex saya... MOHD AMINUDDIN SYAZWAN

k lah korang... aku dah tau nak cerita apa lagi... aku cuma nk post wish birthday ni ja lah.. k la... terima kasih sebab sudi luangkan masa baca belog comel saya ni... hahahahaha tq... :)
bubbye awak-awak semua.... nanti jangan lupa tunggu entry yang terbaru lagi taw... 

No comments:

Post a Comment